Blog


24.02.2018

Jak powinna wyglądać strona internetowa salonu fryzjerskiego?

Dobra strona internetowa dla fryzjera powinna składać się z kilku podstawowych elementów - przeczytaj i dowiedz się jakich.



Jak powinna wyglądać strona internetowa salonu fryzjerskiego?

Prowadzisz salon fryzjerski? Większość Twoich Klientów stanowi z pewnością grono okolicznych mieszkańców. Szanse na powodzenie w biznesie fryzjerskim możesz zwiększyć poprzez posiadanie własnej strony internetowej. W dzisiejszych czasach to najlepsza wizytówka świadczonych usług. Dzięki niej można przyciągnąć Klientów z całego miasta. Dobra strona internetowa dla salonu fryzjerskiego powinna składać się z kilku podstawowych elementów.

Strona internetowa salonu fryzjerskiego - prezentacja oferty

Tworzenie strony internetowej dla salonu fryzjerskiego najlepiej zacząć od stworzenia dobrej, trafiającej w potrzeby Klientów oferty. Częstym błędem popełniamy przez liczne salony fryzjerskie jest umieszczanie oferty na trudnych do odnalezienia podstronach. Dotarcie do najbardziej interesujących informacji zajmuje zbyt wiele czasu. Klientów najbardziej interesuje zakres świadczonych usług oraz ich cena. Na pewno zbyt długie poszukiwania zniechęcą go do dalszego przeglądania witryny. Zyska na tym konkurencja salonu fryzjerskiego, prezentująca informacje w bardziej przejrzysty sposób.

Najważniejsza na stronie internetowej jest treść. Oferta powinna być więc dobrze opisana. Do każdej usługi należy dołączyć koszt jej wykonania można również dodać informacje jakie zostaną wykorzystane do stworzenia danej fryzury. Całość powinna być krótka i konkretna, najlepiej opisująca sposób wykonania usługi.

Idealna struktura dla poszczególnych usług to podstrona oferta a w niej wymienione usługi wraz z odnośnikami do szczegółowych ich opisów.

Odpowiednia prezentacja cennika na stronie internetowej fryzjera

Nawet jeśli ceny oferowane przesz Twój salon fryzjerski są dość wysokie nie staraj się tego ukryć. Jeśli jesteś pewien swoich umiejętności, wysokiej jakości stosowanych środków fryzjerskich to musi to mieć swoje odzwierciedlenie w kosztach wykonania usługi. Bez problemu znajdziesz takich Klientów, którzy gotowi są zapłacić sporo za pięknie wykonaną fryzurę. Trzeba pogodzić się z tym, że nie wszyscy Klienci bazują tylko na jakości oferowanych usług. Podanie konkretnego cennika zwiększy zaufanie potencjalnych Klientów do naszego salonu fryzjerskiego.

Zdjęcia salonu fryzjerskiego

Strona internetowa dla zakładu fryzjerskiego powinna prezentować przykłady wykonanych fryzur. Lepiej zapomnieć o zdjęciach dostępnych za darmo w internecie, prezentuje zupełnie inny salon. Nawet jeśli Twój salon fryzjerski nie wygląda jak prosto z żurnala, nie przejmuj się. Najważniejsza jest jakość świadczonych przez Ciebie usług. Nie zakłamuj rzeczywistości, postaraj się wrzucić zdjęcia jak najlepiej prezentujące Twój salon.

Większość spośród nas to wzrokowcy. Strona powinna więc posiadać atrakcyjny design. W tym celu warto sięgnąć po zdjęcia kupione w pewnych źródłach. Najlepiej to zadanie powierzyć profesjonalnej agencji, która znajdzie fotosy kupione legalnie. Koszt ich zakupu wynosi zaledwie kilkanaście złotych.

Pochwal się przykładami swoich prac

Pochwal się przykładami udanych metamorfoz. Ludzie kochają programy typu „Ostre Cięcie“ emitowany przez stację TTV. Widzowie są wręcz oczarowani zmianą w wyglądzie tylko przy pomocy odpowiedniego ścięcia, farbowania czy modelowania włosów. Warto więc zaprezentować na swojej stronie udane metamorfozy Klientek. Jeśli obwiją się one pokazywać swoją twarz, zdjęcie fryzury możesz zawsze wykonać od tyłu.

Podziel się swoją wiedzą fryzjerską

Dobrze gdy profesjonalna strona internetowa posiada również oddzielną podstronę czy nawet blog z fachowymi poradami fryzjerskimi. W ten sposób można zdobyć nowych Klientów. Jeśli Twoja wiedza na tema pielęgnacji włosów, fryzjerstwa jest rozległa podziel się z nią. To będzie najlepsza rekomendacja świadczonych przez Ciebie usług. Za pośrednictwem strony blogowej można przyciągnąć Klientów, którzy wyszukiwali porad za pośrednictwem wyszukiwarki internetowej.

Pozwól innym komentować Twoje usługi

Dobra strona internetowa dla fryzjera powinna mieć również opcję komentowania i oceniania świadczonych przez Ciebie usług. Nawet jeśli na Twojej stronie znajdą się negatywne opinie nie wstydź się tego. W ten sposób budujesz zaufanie wśród potencjalnych odbiorców. Zanim komentarze wyświetlą się na Twojej stronie możesz się z nimi zresztą wcześniej zapoznać. Dopiero później zadecydujesz, które powinny się tam znaleźć. Pamiętaj - konkurencja nie śpi! Same komentarze są nieocenionym źródłem wiedzy dla fryzjera. Dzięki nim będziesz mógł poprawiać swoją ofertę.

Strona salonu fryzjerskiego powinna prezentować właściciela i pracowników

Na stronie salonu fryzjerskiego nie może też zabraknąć podstrony poświęconej osobie prowadzącej salon. Warto umieścić wszelkie interesujące fakty, związane z Twoją ścieżką kariery. Pochwal się swoim wykształceniem, ukończonymi kursami, dyplomami, doświadczeniem oraz umiejętnościami. Dzięki temu, Klienci będą mogli lepiej zidentyfikować się z Twoją marką. Warto również przedstawić swoich pracowników.

Kontakt i dojazd

Klienci już po wejściu na stronę bez problemu powinni odnaleźć sposób dojazdu to Twojego salonu. Ze względu na pozycjonowanie posiadanej witryny, warto umieścić mapkę dojazdu do salonu w Google Moja Firma. Dla lepszej orientacji warto też umieścić fotosy prezentujące wygład salonu z zewnątrz. W dzisiejszych czasach warto również postarać się by były możliwe zapisy online. Trzeba jednak pamiętać o bieżącym aktualizowaniu wolnych terminów. Zadbaj również o widoczność numerów kontaktowych. W dobie smartfonów dobrze jest umieścić specjalny kod HTML, przekierowujący numer telefonu do połączenia.


Oceń artykuł:

przydatny trudno powiedzieć bezwartościowy

Kategorie wpisów na blogu

Najnowsze wpisy

Szukasz specjalisty od projektowania stron?
skorzystaj z naszych usług!

Tworzenie stron internetowych

 

Social media