06.02.2018
Założenie wizytówki firmy w Google Moja Firma (dawne Centrum Firm Lokalnych) wcale nie jest skomplikowane. Sprawdź, jak łatwo możesz poinformować innych o swojej działalności z wykorzystaniem tej zaawansowanej usługi.
Żeby móc powiadomić innych o prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w ramach usług realizowanych przez Google, należy posiadać adres konkretnej firmy, na który będziemy otrzymywać pocztę. Istotne jest, w jakiej lokalizacji posiadamy naszą firmę. Jeśli znajduje się ona np w jednej z podlubelskich miejscowości to nawet jeśli działa na terenie Lublin, będzie miała trudniej w uzyskaniu pozycji w wynikach z tego miasta.
Pierwszą rzeczą o której musimy pamiętać jest... założenie konta w Google. Najlepiej zrobić to w oparciu o domenę własnej firmy.
Po wejściu w https://www.google.com/intl/pl_pl/business/ wyświetla się nam okno usługi. Następnie klikamy Dodaj Nową Lokalizację i uruchamiamy kreatora, który przeprowadzi nas przez wszystkie kroki tworzenia nowej wizytówki. Warto sprawdzić, czy dla konkretnej lokalizacji nie istnieje już jakaś inna wizytówka. Można to łatwo zrobić w Google.
Google Twoje Firma poprosi nas na samym początku o wprowadzenie nazwy naszego przedsiębiorstwa bezpośrednio do kreatora. Pamiętajmy, by nazwa ta uwzględniała to, czym się na co dzień zajmujemy. Warto też pomyśleć o zaznaczeniu opcji „Dostarczam produkty i świadczę usługi u klientów”, jeśli usługi przez nas realizowane są bezpośrednio w siedzibie Klienta.
Może się zdarzyć, że dana lokalizacja po prostu nie istnieje w Google. Co wtedy? Najlepiej dodać znacznik samodzielnie, bezpośrednio na mapie. Warto jednak pamiętać, że nasza wizytówka będzie przez Google weryfikowana, co może przełożyć się na usunięcie wizytówki z Google.
Jeśli już wiesz, jak dodać stronę do Google, musisz pamiętać, że "wyszukiwarkowy gigant" będzie chciał zweryfikować prawdziwość Twoich danych. Może on wysłać na konkretny adres (podany w wizytówce) list, w którym znajdzie się kod weryfikacyjny, który następnie trzeba będzie wprowadzić do systemu.
No niestety, albo na szczęście nie. Samo dodanie firmy pomimo iż proces w podstawowej formie jest prosty to daje symboliczne efekty.
Wizytówkę trzeba sumiennie uzupełnić:Jeśli potrzebujesz agencji, która z dużym doświadczeniem i sumiennym działaniem zrobi to za Ciebie zobacz nasz specjalny projekt www.mojafirmawsieci.pl
Oceń artykuł:
przydatny trudno powiedzieć bezwartościowy
Szukasz specjalisty od reklamy w internecie?
skorzystaj z naszych usług!
Reklama internetowa